همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

282.

چند روز پیش به این فکر می کردم که چه خوب شد از بلاگفا اسباب کشی کردم و خونه مجازیم رو به بلاگ اسکای منتقل کردم که یک باره مثل این که یه پارچ آب سرد روی سرم ریخته باشند یادم اومد که مدت ها بود می خواستم آرشیو وبلاگ دخترا رو منتقل کنم اینجا و هر بار پشت گوش انداخته بودم و حالا....

کل آرشیو خاطرات دخترا از 5ماهگی دختربزرگه تا همین یکی دو سال پیش که هنوز می نوشتم پرپر شد و از بین رفت خاطراتی که هیچ جای دیگه ندارمشون و الان دیگه اصلا ندارمشون. البته اون جوری که تو پنل مدیریت نوشته این نسخه پشتیبانه و به زودی برمی گرده امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر رخ بده چون من واقعا دوست دارم دوباره نوشته هامو داشته باشم.

نظرات 1 + ارسال نظر
راحیل دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 12:48 http://zendegi-baeshgh2.blogsky.com/

من که برگشتشون امید ندارم

وای راحیل تو هم داغ دیده ای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد