همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

287.

یه روز کاری دیگه رو گذروندم.

این روزها با موضوعات سیاسی اجتماعی دست و پنجه و نرم می کنم و گرچه دل خوشی از سیاست ندارم ولی آخر هر هفته با کمک دو سه خبرنگاری که سوژه هام رو پیگیری می کنند دو سه صفحه هفته نامه رو می بندیم. خبرنگارهایی که برام سوژه پیگیری می کنند هم تو خیلی از موارد از خودم بهتر هستند و سعی می کنم از اونها بیاموزم. 

حسن این صفحات جدید هم اینه که باید به خاطر اونها مطالعاتم رو بیشتر کنم و چشمم رو روی اتفاقات جامعه ام بیشتر و بیشتر باز کنم. 


پ ن:بعد مدتها فعالیت تو شبکه های اجتماعی مختلف و اینستاگرام و .... به تازگی فهمیدم هیچی مثل وبلاگ نمیشه!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
آیسن سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 17:23

وای نظرم خصوصی بود
میشه پاکش کنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد