همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

147.


بعضیها کلن دوست دارند از هر موضوعی برای خودشون یه داستانی بسازند حتی اگر اون موضوع یه موضوع قشنگ باشه که تازه داره تو جامعه ما جا میوفته و رواج پیدا می کنه مثل "روز دختر"!!

یعنی چی که نه بگیم به روز دختر؟؟

یعنی چی که روز دختر رواج مردسالاریه؟؟؟

آخه این یعنی چی؟؟؟


"روز تحمیل اندیشه های مردسالارانه بر تمام زنان و دختران سرزمینم تسلیت..

فریب این روزهای کذب که تنها برای مشروع دانستن استبداد بیشتر بر زنان و دختران است را نخوریم...

روز دختر؟ روز پرده ی بکا*رت مبارک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!


آخه که چی مثلا؟؟ شماها خیلی دانایید؟؟؟ شما خیلی می فهمید؟؟ شما به مقاصد پشت پرده نامگذاری این روز پی بردید؟؟

یعنی الان اگر من خونه ام رو برای این روز آماده می کنم اگه تاکید دارم که همسر که میاد خونه حتی شده یه شاخه گل برا دخترا دستش باشه و دست خالی نباشه اگر کیک می پزم و از صبحش جور دیگه ای به دخترام عشق رو هدیه می دم یعنی چون دخترام باکره هستند این کار رو می کنم؟؟؟

یه بنده خدایی رو می شناختم تو سه چهارسالگی از یه جایی افتاد و بکا*رتش از بین رفت؛ یعنی اگر اون موقع هم روز دختر وجود داشت پدر و مادرش نباید به اون تبریک می گفتند چون با*کره نبود؟؟؟

واقعا که بعضی ها تو سیاه نمایی دست همه شبکه های ما*هواره ای فارسی زبان رو از پشت بستند. اونهایی هم که تایید می کنند و مطلبشون رو بی تحقیق فقط برای این که نشون بدن وجود دارند شیر می کنن درست مثل همون بیننده های بعضی شبکه های معلوم الحال هستند که حتی به امید پیروزی بر دشمن خیالی حاضرند پولشون رو هم به اون شبکه های پولکی بذل و بخشش کنند.

دختر بودن فقط به معنای با*کره بودن نیست این یه معنای لفظیشه.

دقیق که بشیم کمی که به فکر نداشته مون فشار بیاریم می بینیم که دختر بودن یک نقشه!

با*کره باشی یا نباشی دختر پدرتی!

رابطه جن*سی رو تجربه کرده باشی یا نباشی دختر مادرتی!

اینها چیزهای سختی نیست که غیرقابل هضم باشه!

من دیدم تو این روز پدرهایی که به دختر ازدواج کرده شون هم تبریک میگن چون دخترشون همیشه برای اونها دخترشون و دختر هم فرشته ایه که تو هر خونه ای باشه چراغ محبت همیشه توی اونه خونه روشنه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد