همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

عواقب برچسب زدن

جلسه اول ترم چهارم زبانه و من مغرور از نمره کاملی که دخترک در سه ترم گذشته کسب کرده مدام صبا رو با صفت دختر باهوشم صدا می کنم.

چند هفته بعد با زیادتر شدن درسهاش و سخت تر شدن اونها هر چی ازش خواهش می کنم کتابت رو بیار با هم تمرین کنیم میگه:

من باهوشم نیازی به تمرین کردن ندارم!!!!



تقریبا از بعد از دو سالگی محیا بیشتر کارهاش مخصوصا پوشیدن و درآوردن لباسهاش رو خودش انجام میده. یکی دو هفته پیش میهمان بودیم و وقت خداحافظی چون برای بیرون آمدن عجله داشتیم بهش گفتم: محیا بزار من برات بپوشم! و وقتی با مخالفتش رو به رو شدم گفتم: آخه شما کوچولویی من زودتر می پوشم برات! و فقط همین یک بار باعث شد تا از اون به بعد هر بار که از دستشویی میاد با لباسهاش بیاد طرفم و بگه تو بپوش! و وقتی با مخالفت من رو به رو بشه گردن کج کنه و پشت چشم نازک و بگه:

تو بپوش آخه من کوشولوام!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد