همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

۲۳۰.

یکی از ویژگی هایی که این خانه داشت و من به خاطر آن این خانه را رهن کردم این بود که درست روبه رویش یک مهد و پیش دبستانی باسابقه (سال تاسیس این مهد ۱۳۵۶ است) قرار دارد. امروز صبح از فرصت خانه ماندن همسر استفاده کردم و برای آگاهی از شرایط و مزایای این مهد به آنجا رفتم و با مغزی سوت کشیده برگشتم. 

هزینه پیش دبستانی برای ۸ماه آن هم فقط سه ساعت در روز دو میلیون و ۸۵۰تومان بود مهد هم فقط تا ظهر ماهی ۲۵۰هزار تومان!!!!

این یعنی برای سه ساعت در روز مهد فرستادن دخترها چیزی حدود ماهیانه ۶۰۰هزارتومان باید بپردازیم که تازه این بدون هزینه خرید وسایل و کلاسهای فوق برنامه و ویژه است!!

حالا و با این اوصاف مجبورم از مهد روبه روی خانه چشم بپوشم و گزینه های دیگر را روی میز بگذارم چون اوضاع مالی خرابتر از این حرفهاست و این هزینه در حقیقت برای ما هنگفت است!


نظرات 3 + ارسال نظر
گلابتون بانو یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 16:55 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

پس الان هزینه مهد گل پسر بهتره!
از ساعت 8:30 تا 1 بعد ازظهر با صبحانه و ناهار و کلیه وسایل لازم مثل مدادرنگی, کاغذ و ... ماهی 230 تومان

برای پیش دبستان هم که روزی 4 ساعته, با هزینه لباس و اردوها و تغذیه (ناهار نداره, میان وعده) و ... 3 تومان ازمون گرفتن.

هزینه تحصیل بچه ها واقعا بالاس. حالا مال من فعلا یه دونه شون به این سن رسیده. وای به وقتی که خانوم کوچولو هم بخواد بره مهد و مدرسه!
فکر می کنم می بینم باید از یه سری چیزا بزنم تا بچه ام جای خوب بره. چاره ای هم نیست!

وای من الان مشکلم دو تا بودن ایناست و الا این دوره زمونه دو و ۸۵۰ پولی نیست!!

پرنیا دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 06:15 http://bazigooshi63.blogsky.com

هنوز به اسمم عادت نکردم:دی کامنتمو دیدم
ایشالا خیره عزیزم بهترشو خدا براتون جور کنه

هدیه دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 12:17

خب زیاده آرزو جان
بگرد یه جای کم هزینه تر پیدا کن

پیدا کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد