همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

۲۳۹.

خطا 
از
 من 
است، 
می دانم
 
 
از 
من 
که 
سالهاست 
گفته ام 
" ایاک نعبد"
 
 
امــــــــــــــــــــــــــا
 
 
به 
دیگران 
هم 
دلسپرده ام...
 
 
از 
من 
که 
سالهاست 
گفته ام 
" ایاک نستعین"
 
 
امــــــــــــــــــــــــا
 
 
به 
دیگران 
هم 
تکیه 
کرده ام
 
 
امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
 
 
رهایم 
نکن
 
 
بیش 
از 
همیشه 
دلتنگم
 
 
به 
اندازه ی 
تمام 
روزهای 
نبودنم...
 
 
خداوندا
 
دل 
به 
تو 
سپرده ام
مرا 
وامگذار... 


شروع ماه مبارک رمضان مبارک دوستای خوبم
توی این ماه برای همه تون بهترینها رو از خدای مهربانم میخوام و از همه تون تو لحظه های ناب سحر و شیرین افطار التماس دعای فراوون دارم. پیشاپیش طاعات و عبادات همگی قبول!
نظرات 6 + ارسال نظر
فانوس یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 01:14 http://mimfanoos.blogfa.com

آرزوی عزیز التماس دعا

مریم یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 01:53 http://janambourhan@niniblog.com

سلام
با اومدن ماه رمضون ، همیشه یاد سحری خوردن دور سفره ی خونه ی پدری می افتم و دلتنگ اون روزای خوب ..
ماه عاشقی بر شما هم مبارک....
ما رو هم از دعا فراموش نکنید.

آخ گفتی. چقدر ۴تایی بیچاره مامانم رو حرص می دادیم یکیمون هم مثل آدم و بی نق نق غذا نمیخورد. اتفاقا چند روز پیش به مادر همسرم میگفتم خدا میدونه این دو تا دختر در آینده وقت سحری خوردن چه بلاهایی سر من بیارن من که رسما هر سحر مامانم رو دق می دادم تا دو تا لقمه می خوردم

sep!deh دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 10:59 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

اگر به اندازه تمام افرادی که بهشون تکیه داشتیم فقط یکبار از ته دل می‌گفیتم خدا من غیر تو هیچکس رو ندارم و واقعاً توی اون لحظه دل و روح و روانمون رو می‌سپردیم به دستش زندگیمون از این رو به اون رو می‌شد ...

خدایا یه حسی توی دلمون زنده کن که از همه جدا بشیم و کنده بشیم ...

ای خدااااااااااااااااااا ....

آمین!

amine دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 11:20 http://www.donyayeman1.blogsky.com

چه مناجالت دلنشینی...

من و دخملی دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 13:06

بر شما هم این ماه مبارک باشه دوستم..
حتما دعامون کنی سر سفره افطار ها..
وروجکات رو هم ببوس از طرف من.. دلم براشون تنگ شده:دی

عزیزمی بانو!
چشم دوستم
تو هم دختر آروم و خانومت رو ببوس!

هدیه سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 15:57

سلام آرزو جون
برای من دعا کن
لطفا

روی چشم دوستم اگر قابل باشم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد