همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

241.

مدتها نبودم! بیش از شش هفت ماه! نه که آنقدر گرفتار بودم که فرصت نوشتن نداشتم یا این که چون کامپیوترم را جمع کرده بودم با تبلت هم نمی توانستم بنویسم یا وب گردی کنم؛ اینها همه ش بهانه است؛ مسئله اینجاست که انگار این دوره رکود باید هر از گاهی یعنی تقریبا سالی یک بار به سراغم بیاید!

قبلا، آن زمانی که اولین وبلاگ و دومین وبلاگ و سومین وبلاگم را در 17-18سالگی می نوشتم هر وقت این رکود به سراغم می آمد دیگر روی برگشتن و نوشتن نداشتم و وبلاگ جدیدی راه اندازی می کردم اما الان ...

شاید رویم و شاید هم انگیزه ام و شاید هم اعتیادم، نمی دانم کدام؟ اما بالاخره یک چیزی این وسط تغییر کرده که بعد از راه اندازی همه اطرافیان من و بعد از هر دوره رکود باز برگشته ام و نوشتن را از سر گرفته ام.

اتفاق های زیادی در این مدت طولانی رخ داد؛ در یک شرکت بازاریابی کار گرفتم اما چون با روحیه ام سازگاری نداشت بعد دو سه ماه دست از پا درازتر برگشتم کنج خانه! اما همان دو سه ماه کافی بود برای بازگشت من به دنیای کار و دنیای بیرون از خانه کوچکم!

الان با یکی از همکلاسی های دوران دانشگاه که در عرصه خبرنگاری پیشرفت زیادی داشته ارتباط زدم و به کار مورد علاقه ام برگشتم دنیای زنده و زیبای خبرنگاری؛ البته هنوز پله اول نردبانم و مانده تا برگردم به آن اوجی که قبل از مادر شدن به زحمت به آن رسیده بودم اما خوشبختانه صبر من زیاد است!

دخترکم بزرگ شده آنقدر که لباس فرم مدرسه می پوشد و من دلم غنج می رود برای قد و بالایش آنقدر که کتاب داستان هایش را نصفه و نیمه خودش می خواند آنقدر که از مثنوی شعر حفظ می کند آنقدر که...

دختر کوچکم هم راه می رود و شعر می خواند راه می رود و سوره های کوچک قرآن را می خواند و من اصلا نمی فهمم کی اینها را یاد گرفته و باز دلم غنج می رود برای زبان فلفلیش!


خلاصه که بعد از یک دوره رکود به عنوان اولین پست می گویم این روزها همه چی خوبه و شکر خدا شادم!

نظرات 6 + ارسال نظر
لوکالفا سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 19:33 http://localfa.com/?ref=1

با لوکالفا مخاطبان وبلاگ خود را بیشتر کنید تا مقالات شما بیشتر دیده شود و محبوبتر شوید.

ثبت نام رایگان

http://localfa.com/?ref=1

من شرمنده شدم 6-7 ماه منتظر بودید من آپ کنم اولین کامنت را برایم بگذاررید؟؟

گلابتون بانو سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 20:00 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

سلام علیکم و رحمت الله!
از این طرفا؟! خوش تشریف آوردین!
خدا رو شکر که اوضاع بر وفق مراده. انشاالله همیشه شاد باشی.

ممنون ممنون ممنون گلی مهربانم!!
همیشه شاد باشی بانو

ارغوان چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 15:01 http://www.bakhtyar.blogsky.com

چه خوبه که برگشتی

ممنون ارغوان نازنین

sep!deh چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 21:34 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

سلام عزیززززم، خوشحالم که برگشتی، دلم برات یه ذرررره شده بود، کجا بودی تو دختر؟!!!

خوش اومدی عزیزم، ایشالا از این به بعد همش صعود و موفقیت و سرفرازی باشه برات ..

فدات مهربونم
ممنون
همینطور بالاترین پله های نردبون موفقیت برای تو!!

الیما جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 17:11

شکر که خوبید ....
سلام و دروووووووووووود

علیک سلام بانو

ممنون

هدیه شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 08:52 http://hadyeh.persianblog.ir

چه خوبه که رو به راهی.
چه لذت بخشه دیدن بزرگ شدن دخترا
شکر خدا که خوبی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد