همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

247.

چند روزه هر روز صفحه مدیریت وبلاگ رو باز می کنم و این صفحه رو باز می کنم تا بنویسم اما نمیشه! حسی که برای نوشتن داشتم می پره و صفحه رو می بندم و ...

الان هم همینه! حسش رفته!



پ ن: دختر کوچیکه دو روزه تب داره دکتر گفت گوشش التهاب داره تو این دو روز تجربه تبی رو داشتم که تا حالا نداشتم دختری تا آخرین لحظه بازی می کرد بعد یهو انگار خاموش می شد همه شور و حرارت بازی جای خودش رو به چشمهای تو رفته قرمز و صورت گل انداخته از تب می داد و تمام بدنش می لرزید! برای اولین بار تو زندگیم از مریضی بچه م وحشت کردم و هول برم داشت!

دعا کنید آنتی بیوتیک هر چه زودتر جواب بده!


نظرات 5 + ارسال نظر
mobile21 چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 00:49

در شگفتم از کسی که می تواند به خاطر گناه استغفار کند ولی ناامید است. امام علی(ع)

http://www.mobile21.ir/

sep!deh جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 03:04 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

ایشالا بلا دوره عزیزم...

خیلی مواظبش باش ..

سعی کن آبمیوه زیاد بهش بدی ..

حتما سپیده جان.

گلابتون بانو جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 15:38

عزیزم محیای نازنین! انشاالله بلا زودتر ازش دور بشه.

الان دیگه خوبه شکر خدا. ممنون گلی جانم

ارغوان شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 12:17 http://www.bakhtyar.blogsky.com

میفهمم الان چقدر خسته و به هم ریخته ای .
الهی زودتر دختر نازمون خوب بشه . براش دعا میکنم . فدات

ممنون ارغوان نازنین!!

ترنج دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 11:34

سلام خوبی
من هر چی روی ادرس وبلاگ جدیدت میزدم باز نمیشد چه خوب که امنت گذاشتی و من تونستم پیدات کنم

ای جان!منم خوشحال شدم دوباره یافتمت دوست جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد