همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

257.

امسال تو وضعیت عجیبی سال رو تحویل کردم. دقیقا مصداق همون ضرب المثل "زپلشک آید و زن زاید و مهمان عزیزی ز در آید" بودم. تا ساعت 8شب که کارهای خونه تموم شد، در مقابل اصرارهای مامان و بابا برای رفتن به خونه شون مقاومت کردم، یعنی به معنای واقعی مقاومتا!! ولی ساعت 8 دیگه مامان گفت نیای نمیزاریم تنها بمونی ما میایم پیشت؛ اگر شرایط عادی بود این پیشنهاد اساسی خوشحالم می کرد، ولی با کمردرد وحشتناک این روزهای مامان و خراب بودن سرویس فرنگی خونه ما این یه جورایی تهدید به حساب میومد و این شد که بعد از گرفتن چند تا عکس یادگاری با سفره هفت سینی که آخرشم بدون سمنو و سنجد بود، بساط جمع کردیم و تحویل سال رو در کنار خانواده برادر بزرگه مهمان خونه مامان و بابای عزیزم بودیم.

حالا نبودن همسر، ناقص بودن هفت سین خودم، آلرژیی که وحشتناک عود کرده و سرفه هایی که امونم رو بریده و دوری از خونه خودم تو لحظه سال تحویل که تا امسال حسابی بهش مقید بودم، همه مصداقهای همون ضرب المثل بالاست.


به هر حال سال تحویل شد گرچه بدون صدای ناقاره صحن و سرای امام رضا هیچ لطفی نداشت و من انقدر منتظر این صدا بودم که نفهمیدم کی سال تحویل شد و فقط فرصت کردم قرآن و سوره نور رو باز کنم و یه نگاه بهش بندازم.


سال 93 برای من نه خوب بود و نه بد! امیدوارم سال 94 کفه خوبش به کفه بدش بچربه.

برای همه دوستان خوبم چه کسانی که همیشه خاموش میان و میرن و چه اونهایی که اثری از خودشون به جا میزارن توی سال 94 بهترین ها رو آرزو می کنم و امیدوارم صلاح خدا با خواست دلشون هماهنگ و مطابق باشه.



روز و روزگار بر همه خوش!

شاد باشید!

نظرات 2 + ارسال نظر
sep!deh یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 19:39 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

سلام آرزوی عزیزم، خوبی؟!

سال نو مبارک ..

برات سالی سرشار از موفقیت و شادکامی آرزومندم ..

امیدوارم در سال جدید کفه خوبش خیلی خیلی بچربه و اصلا اجازه نده کفه بدش بخواد خودی از خود نشون بده!

ایشالا همیشه دلت خوش باشه و خودت و همسریت سایه‌تون بر سر گل دخترای نازنینتون باشه ..

بووووس

سلام سپیده گلی.

ممنون همینطور برای تو

امیدوارم غم و غصه ای توی دلت نمونه تو سال جدید

فدای تو

راحیل چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 14:08 http://zendegi-baeshgh.blogfa.com/

سال نو مبارک عزیزم.
ما که سال تحویل رو توی خواب بودیم

خب چرا؟؟
نیومدی پیش من؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد