همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

259.

دو روزی است گیر داده ام به آهنگ دانلود کردن؛ کاری که سالها بود به سراغش نرفته بودم. این که می گویم سالها یعنی زمانی قبل از خدابیامرز شدن اینترنت دایل آپ!

یادش بخیر! گاهی برای دانلود یک تک آهنگ یکی دو ساعتی -البته در یک حالت خوش بینانه- درگیر بودیم تازه اگر وسط کار کارت اینترنتمان ته نمی کشید یا کسی از آن طرف گوشی تلفن را برنمی داشت-این درگیری تلفن و دایل آپ هم داستانی بود برای خودش-  و نت قطع نمی شد. الان اما از دیشب تا حالا با صرف یکی دو ساعت وقت 5-6 آلبوم از خواننده های مورد علاقه ام را دانلود کردم تا در ساعت های طولانی جاده ای که برای اولین بار قرار است آن را طی کنیم حوصله مان سر نرود.

البته تنها دلیل خوشحالی من این نیست که با صرف وقت و هزینه کمی (چیزی حدود یک گیگ از حجم اینترنتم مصرف شد که با تعرفه شرکتی که من از آن سرویس می گیرم می شود 8هزارتومان) توانسته ام به این تعداد آهنگ برسم، مهم تر از آن این است که بالاخره توانستم آهنگ هایی که مدتها در مورد آنها شنیده یا خوانده بودم را پیدا کنم. مثلا آهنگ های چارتار که مدت ها بود تعریف آن را جسته و گریخته از این و آن شنیده بودم اما فرصت نشده بود پی آن را بگیرم و بخرم، یا سینا حجازی، که آهنگ لیلی آن را در ماشین یک دوست شنیده بودم و چقدر دنبالش گشته بودم، را به راحتی پیدا کردم و لذتش را بردم.


خلاصه که اگر الان انقدر سرخوشم که ساعت دو و نیم نصفه شب وبلاگ آپ می کنم فقط و فقط از ذوق آهنگین شدن این روزهای خانه ام است.



پ ن: امشب همسر ماموریت بود و مامان و بابا، خواهرک و همسرش برای این که من تنها نباشم و بچه ها بهانه نگیرند ساعتی میهمانم بودند، حالا به همسر برخورده که چرا وقتی من نیستم مهمون دعوت می کنی؟ و این گیر الکی در حالیه که از صبح چند دفعه تماس گرفته و پرسیده بود که مامانت نمیاد پیشت تنها نباشی؟ یعنی من به این چی بگم؟؟؟




نظرات 3 + ارسال نظر
sep!deh چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 23:30 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

تحمل عزیزم! فقط تحمل کن!

مرد است دیگر خاصیتش نیش زدن است و دل شکستن و بهانه گیری‌های الکی!!!

به نظرم اصلا نقطه ضعف نشون نده، باشه؟!

مواظب خودت باش و گل دخترای نازنین ..

میدونم فردا خودشم یادش میره! برا همین تو این موارد فقط شنونده ام و سعی می کنم اصلا توجه نکنم به بهانه گیریهاش!

گلابتون بانو شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 11:50 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

من چند وقتیه حال و حوصله آهنگ رو ندارم مثل قبل ها! چندان به وجدم نمیاره. حالا نمیدونم مشکل از منه یا آهنگ ها؟!

پ.ن: خوب میدونی که در زندگی مشترک لحظاتی هست که آدم دلش میخواد با یه مشتی لگدی...بهتره دیگه دامه ندم از اینجا خانواده رد میشه!!!

البته که گزینه دوم صحیح تر است!


مشت و لگد و اینا رو خوب اومدی

راحیل چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 14:18 http://zendegi-baeshgh.blogfa.com/

ای جووونم دانلود آهنگ
من هنوز آهنگ های چارتار رو نشنیدم

امان از دست این مردها که واسه هرچیزی و هر رفتاری یه ادا در میارن

حتما حتما این دانلود کن و لذت ببر!

امان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد