همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

262.

باز خوبه یکی از آقایون علما یه زحمتی به خودشون دادن و تقریبا به صورت غیرمستقیم سفر مستحبی عمره رو حرام اعلام کردند.

به نظر من این اتفاقی بود که باید خیلی قبل از این و البته خیلی علنی تر می افتاد، اما بعد از اتفاق اخیر و بعد از این که حدود چند روز سعی کردند جلوی رسانه ای شدن مسئله رو بگیرند، انگار بالاخره یه اتفاقی افتاد! گرچه فکر نمی کنم اتفاق خاصی در مردم همیشه در صحنه رخ بده و اونهایی که هر سال توی چشم و همچشمی با در و همسایه و قوم و خویش و ... راهی سفر عمره میشن و باز هم هر روز این تجارت رو پررونق تر از قبل و جیب این جماعت رو پرتر و وقاحتشون رو بیشتر می کنند، باز هم به این کارشون ادامه میدن و از این سفر دست نمی کشند چون این اولین توهین اعراب به جماعت عمره گزار ایرانی نیست و آخری هم فکر نمی کنم باشه تا جایی که مردم ما از این کار دست نکشن (سفر حج و عمره دومین منبع درآمد اعراب بعد از نفت هست).

به نظرم نه نیاز به فتوای تحریم هست و نه نیاز به برخورد مسئولین -چند سالی هست که نشون دادن همه چیز برایشان به مردمشون مقدمه- فقط نیاز به یه چالش ملی داریم چالش پرهیز از سفر مستحبی عمره!



پیوست: لینک خبر صحبت آی ت الله م کا رم

نشد لینک خبر رو بزارم زحمت سرچش با خودتون



نظرات 4 + ارسال نظر
خورشید پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 19:05

خدا لعنتشون کنه..همه شونو با هم..

الان یه پیامی برام اومد که انگار فردا صبح قراره همه جمع شن جلوی سفارت اونا..


خوبین شما خانوم؟ حال و احوال؟

تو اینستاگرام یکی از بازیگر برای شنبه صبح فراخوان داده بود

ممنون خوبم شکر خدا!

خورشید جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 11:45

روزتون مبارک آرزو خانوم مهربون.

متشکر!سلامت باشید

من و دخملی جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 19:59 http://reihanejan.blogfa.com

سلام دوستم..
واقعا من موندم چرا بعد ازاون قضیه ایران اجازه پرواز داد که اینجوری سنگ رو یخ بشن؟ اصلا چرا همون موقع نگفت پرواز ها لغو تا وقتی تکلیف مشخص بشه.. از قدیم گفتن هر کسی احترامش دست خودشه.. ما اینجوری خودمون احتراممون رو زیر پای اونا گذاشتیم..

همیشه همین بوده دوست من! یه جورایی انگار خفت طلب شدیم!!

بهار یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 08:29 http://colourfullife.persianblog.ir/http://

حالا بعد عمری ما خواستیم یه مکه بریما

چند شب پیش مامانم یه مهمونی مفصل داشت بعد شام به رسم همیشه مهمونا برای تشکر به بابا و مامان می گفتن ایشالله سفره مکه! بعد همه با هم به این نتیجه رسیدن قبلا این جمله دعا بود ولی الان فحش شده!!

خیلی وقت بود دنبال وبلاگت می گشتم ممنون که کامنت گذاشتی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد