همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

272.

چقدر عجیب دلم برای اینجا تنگ میشه گاهی!

دلم می خواست فرصت داشتم و هر روز می نوشتم. هر روز و از این همه اتفاق خوب و مهیجی که برام می افته می نوشتم از مصاحبه با بازیگر معروف یا کارگردان خسته یا مجری پرانرژی بهترین برنامه این روزهای تلویزیون.

از سوتی هایی که سر کار میدم؛ به زحمت وقت مصاحبه می گیرم و با همکارا میریم، گوشی رو روی حالت فلایت مد میزارم و برنامه ضبط صدا رو باز می کنم ولی بدون این که دکمه ضبط رو بزنم میزارمش جلوی آقای مجری... نمیدونم چرا گوشیم انقدر هوشمند نیست که حالیش باشه الان باید ضبط کنه هر چند کسی بهش دستوری نداده باشه و دکمه ای رو فشار نداده باشه!

(نگران شدید؟ نگران نباشید خوشبختانه آقای همکار به من اعتماد نکرده و خودش ریکوردرش رو روشن کرده بود!)

یک بار هم باید از یک داور قدیمی فوتبال راجع به یه موضوعی مصاحبه می گرفتم زنگ زدم طرف یه ربع حرف زده بعد اومدم برنامه کال ریکوردر رو نگاه کنم دستم خورده و قبل از پیاده شدن مصاحبه رو پاک کردم و مجبور شدم با کلی شرمندگی دوباره زنگ زدم و ازش خواستم باز همون حرفها رو تکرار کنه!!

خلاصه که سوتی میدم تیم ملی!!!! و فکر می کنم به خاطر هیجان ناشی از برگشت به کار باشه که ان شالله برطرف خواهد شد البته امیدوارم!



پ ن: الان به شدت عجله دارم. ولی میخوام سعی کنم بعضی روزا همینقدر کوتاه بیام و بنویسم که اقلا برای خودم یادگاری بمونه


نظرات 4 + ارسال نظر
گلابتون بانو چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 20:28 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

از دست رفتی دیگه!!!
خیلی خوبه که حالت با کار مورد علاقه ات خوبه! موفق باشی و شادتر!
























پ

وای آره گلی میبینی چه بلای شیرینی به سرم اومده با این کار

مگهان جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 02:30

هیجان میده به آدم خوندن این روزهاتون !

مجری کی بوده یعنی ؟! دوس دارم حدس بزنم خب ...
علی ضیا ! احسان علیخانی ! نیما کرمی ؟!
خب چمیدونم :دی

ممنون دوستم

از این سه تا که اسم بردی به شدت بدم میاد
یه راهنمایی می کنم
ر ج مجری برنامه خ

ارغوان جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 11:29 http://www.bakhtyar.blogsky.com

سوتی های خوردنی :)
اینها رو برای همسری تعریف نکنی یه وقت ! سوژه میشه براش ...
شاد و خوشبخت باشی ... دخترا رو ببوس

ها ها ها!!
فکر کن تو اطرافیان من کسی باشه که اینا رو براش تعریف نکرده باشم مخصوصا سوتی مصاحبه با آقای مجری

مگهان دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 04:29 http://meghan.blogsky.com

من چرا هرگز از کسی بدم نمیاد :)) ؟!

+ ر ج !!!!! واااااای

ممنونم هیجان زده شدم اون که محشرهههههههه

+ فرشته :)))

بلی! فرشته!! خود خودشه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد