همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

همه اطرافیان من!

"روزنوشت های یک مادر"

278.

مصاحبه م با آقای کارگردان عالی بود. نه که من خوب بوده باشم آقای کارگردان فوق العاده بود از اون مصاحبه هایی که نیاز نیست از طرف حرف بکشی و تو نقش مصاحبه کننده رو داشته و باشی و اون مصاحبه شونده. کافیه بشینی روبه روش اولین سوال رو بپرسی و بعد دستت رو بزنی زیر چونه و گوش کنی گاهی هم این وسط برای روشن شدن ماجرا یه نصفه سوالی هم بپرسی و اون هم با خوشرویی جواب بده. از اون بهتر وقتی بود که من یا آقای همکلاسی سابق یه سوال چالشی می پرسیدیم که آقای کارگردان دوست نداشت جواب بده نه جبهه می گرفت و نه بداخلاقی می کرد چنان با خنده از زیر جواب فرار می کرد که ما خودمون هم بیخیالش... البته من شاید، ولی عمرا اگر آقای همکلاسی بیخیال جواب بشه انقدر به مدل های مختلف همون یه سوال رو مطرح می کنه که طرف بالاخره یه جوابی بده!

خلاصه که مصاحبه خوبی شد انقدر خوب که از دیروز که مجله اومده رو دکه خلاصه مصاحبه مون رو توی چند تا سایت مختلف دیدیم. به خصوص که آقای کارگردان چند سالی بود که با هیچ رسانه ای مصاحبه نکرده بود.



اوضاع توی خونه هم خیلی خوبه. غیر از این که گاهی همسر غر می زنه و از شاغل شدن من می ناله (از روز اولم با کار کردن من مشکل داشت ولی من چون روز خواستگاری باهاش طی کرده بودم که الا و بلا من زن خونه دار نیستم هیچوقت زیر بار حرفش نرفتم، حقیقت اینه که نتونستم برم) الان هم غر غرهاش فقط به این دلیله که اقتدار خودش رو توی خونه در خطر می بینه نمی دونم چی تو سرش می گذره ولی یه وقتایی یهو از دهنش می پره و میگه تو دستت تو جیب خودت بره منو ول می کنی میری!! انقدر که چند روز پیش تو گیر و دار یکی از همین بحثها بهش گفتم اگر هم بخوام برم به خاطر بچه ها نمی تونم و اون هم با یه حالت غمگین گفت یعنی فقط به خاطر بچه ها؟؟!!

هیچی دیگه هنوز بعد چند روز ساعتی یه بار قربون صدقه ش میرم که این جمله یادش بره.



پ ن: حذف شدیم به همین راحتی!! والیبالو میگم!

نظرات 4 + ارسال نظر
mahdiyemaah شنبه 13 تیر 1394 ساعت 01:50 http://mahdiyemaahejadid.blogsky.com

فقط مراقب باش خستگی بیرون زنانه گی رو از یادت نبره.
بهتره یه جوری به شوهرت بفهمونی که از لحاظ روحی به شغلت احتیاج داری نه از لحاظ مالی....به امید خدا همینطور باشه.
موفق باشی

آخه مساله اینجاست که من بیشتر کارم همینجا و توی خونه انجام میشه و هفته ای دو سه روز بیشتر از خونه بیرون نمیرم تازه اونم وقتی برمی گردم حالم خیلی بهتره و اصلا خستگی ندارم

مرسی

نیلوفر شنبه 13 تیر 1394 ساعت 02:03 http://nilo00ofar.mihanblog.com/

در زندگی مهم این نیست که به ایده آل زندگی تان برسید بلکه مهم این است که در مسیر رسیدن به ایده آل زندگی تان حرکت کنید . الهی قمشه ای
5616

این کد پایینش منو یاد خبرهای خبرگزاری ها انداخت.

آنا شنبه 13 تیر 1394 ساعت 15:25 http://aamiin.blogsky.com/

چه کار هیجان انگیزی دارید. صاحبه از اون کارهاییه که به نظرم خیلی جذابه. من کلا کارهای گفتمانی را دوست دارم. یکیش هم مصاحبه است. این که جلوی یک آدم مطرح بنشینی حالا در هر زمینه ای و سعی کنی به فکرش نفوذ کنی ... فوق العاده است.

هیجان انگیز و جذاب. البته به پای هنرهای شما که نمی رسه ولی برای خودش "فن"یه!!

گلابتون بانو دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 15:31 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

این آقایون محترم از بچه ها بدتر میشن گاهی!!!
شما کلا هم زیاد قربون صدقه برو هم مواظب غرور و اقتدار مردونه اش باش! باشد که رستگار شوی!

ان شالله! دعا کن خدا عاقبتمو با این کار و همسر و بچه ها بخیر کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد